Επιχειρηματικό Σχέδιο – BUSINESS PLAN ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ και ΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Υπηρεσία BUSINESS PLAN ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ αναλαμβάνει την κατάρτιση του επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης.

Το Επιχειρηματικό Σχέδιο είναι απαραίτητο στον επιχειρηματία είτε αναζητάει ξένα κεφάλαια είτε περιορίζεται στην προσωπική του κεφαλαιακή συμμετοχή. Ο μεγαλύτερος επενδυτής είναι ο υφιστάμενος ιδιοκτήτης και το επιχειρηματικό σχέδιο δίνει ξεκάθαρη εικόνα αν αυτό που κάνει το κάνει με τον σωστό και αποδοτικό τρόπο. Κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει επιχειρηματικό σχέδιο που θα περιγράφει τους στόχους, θα κάνει πρόβλεψη για την πορεία της, θα περιγράφει τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο επιχειρηματίας για να φτάσει στους επιθυμητούς στόχους.

Η υπηρεσία μας είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις δυνατότητες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Το κόστος κατάρτισης του επιχειρηματικού σχεδίου εξαρτάται από την επιχείρηση, το σημείο στο οποίο βρίσκεται οργανωτικά, τον κλάδο στον οποίον δραστηριοποιείται και άλλα σημαντικά στοιχεία τα οποία θα πρέπει να καταγραφούν πριν την τελική προσφορά.

Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει να λάβετε μια προσφορά για την κατάρτιση του επιχειρηματικού σας σχεδίου παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα σε αυτόν τον σύνδεσμο https://drive.google.com/file/d/1nKz3dlyiXoQuLMUlrHi1G8P-1drt9_Lm/view και στην συνέχεια στείλτε την ηλεκτρονικά στο email george.floras@floras.gr.

Ορισμένα βασικά στοιχεία ενός Επιχειρηματικού Σχεδίου είναι τα ακόλουθα:

Οι 3 ερωτήσεις που απαντάει το επιχειρηματικό σχέδιο είναι:

  1. Που βρίσκεται η επιχείρηση τώρα
  2. Που θέλουμε να πάει στο μέλλον
  3. Με ποιο τρόπο θα φτάσουμε εκεί που θέλουμε

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

  1. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
  2. ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ- Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ
  3. ΤΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥΛΑΜΕ
  4. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
  5. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ – ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
  6. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ και ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΗ
  7. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ ΑΥΡΙΟ
  8. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΜΑΣ
  9. ΓΙΑΤΙ Η ΙΔΕΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ
  10. Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
  11. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
  12. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
  13. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  14. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  15. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
  16. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ
  17. SWOT ANALYSIS

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
RSS
LinkedIn
Share